Strategia MSP
przedsiębiorczość–konkurencyjność–rozwój

Jan Klimek

  • ISBN: 978-83-65009-19-7
  • Rok wydania: 2017
  • Liczba stron: 295
  • Oprawa: miękka
  • Wydanie: 1
  • Format: B5

Małe i średnie firmy są dzisiaj uważane za jeden z ważniejszych elementów gospodarki każdego rozwiniętego kraju świata. Priorytetowym celem podejmowanych działań, ukierunkowanych na dalszy dynamiczny rozwój MSP w Polsce, powinno być zatem kontynuowanie działań zmierzających do wzrostu innowacyjności, konkurencyjności (produktowej i technologicznej), elastyczności a także współpraca z innymi podmiotami gospodarczymi.

Autor podjął próbę identyfikacji strategii małych i średnich przedsiębiorstw. Przedstawiona koncepcja Strategicznej Karty Wyników doskonale uwzględnia współczesne wyzwania wobec zarządzania przedsiębiorstwami w ogóle, także przedsiębiorstwami sektora MSP. Opracowanie, wskazuje także na wybrane aspekty w kontekście identyfikacji i wdrożenia strategii w przedsiębiorstwach rodzinnych.